lørdag 10. desember 2011

Flakeskjuler


Det har blitt noen av disse til jul..... Nå er jeg egentlig ganske lei de og kokebøker....hihi...
Skal bli deilig å begynne med noe annet.
De er laget med utgangspunkt i denne malen HER, men jeg har gjort om målene så den passer til en helflaske.
Der hvor det står 10 cm har jeg tatt 19,5. Og alle de seks feltene som skal være 4 cm har jeg tatt 4,3 sånn ca... Ellers er alt likt.... :-)


Jeg har brukt ark fra Pion Designe, blomster fra WOC og tekststempelet er fra NNS.


Jeg deltar i disse utfordringene:

Card and Scrap - Juleinspirasjon
og 
Vintage Udfordring - Lag en vintageinspirert vertinnegave.

Også må jeg bare legge ved et par stemningsbilder fra Holmestrand!
For en fantastisk morgen og soloppgang det var i dag.... :-)





Ha en strålende dag alle sammen!

Gro

13 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wawww for nydelig pyntet flaske.
Tak, fordi du deltager på vores jule-inspirations udfordring hos Card and Scrap. Ønsker dig og dine en rigtig god jul.

Papirdilla sa...

Helt fantastisk nydelig!
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem,
Hanne

Veronique sa...

Kjempe lekker flaskeskjuler :)

Ha en fin helg!

Pysselbus sa...

Fantastiskt vackert, Gro!! Liker verkligen hur du har använt det designpappret!! Och dekorationerna är magiska!

Kram
Linda

Tuppenshobbyblogg sa...

Knallflott flaskesjuler du har laget!

Klem Kjersti

Anne-Eddie sa...

Knallfin flaskepynt!!
Knallfin soloppgang også !
Klem fra Anne-Eddie :)

Bente Årstad sa...

Aldeles lekker den vinflaskeskuleren:)

Karin sa...

Aldeles lekker pyntet flaske og for en flott gave :-)
Klem fra Karin

Anonym sa...

Nydelig dekorert flaske! -og vakker sol-oppgang! Her på Vestlandet har vi hatt storm-kast og hagl-byger i dagesvis:(
De kokebøkene under her var skikkelig flotte!!
Ha en fin helg videre:)
Klem, Tove

Vennskap Glede Lykke sa...

Utrolig nydelig!
Må prøves!

Ha en fin dag

Aud Kirsten sa...

Kjempelekker flaskeskjuler med mange flotte detaljer :)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

Pysselfröken sa...

Så otroligt fint. Underbart papper och vackert dekorerat. Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

Heidi sa...

Utrolig lekkert!
Nydelige mønster ark og pynt:)
Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
Klem, Heidi:)