lørdag 24. desember 2011

Sammenleggbar Julepynt..... ;-)


Jeg følte at jeg manglet noe hvitt på treet, og her om dagen var jeg innom bloggen til Marianne og så det HER.
Noe så utrolig kult og lekkert!!!! Så nå har jeg hvit hjemmelaget pynt på grana..... :-)
Tutorial på disse finnes HER. Faktisk veldig enkle å lage... :-)


Sammenbrettet ser den slik ut, ikke så rare greiene kanskje?
Men når du drar opp metalldingsen forlder den seg ut til den vakreste julepynt... :-)


Fantastisk!!!!

Jeg har brukt MS punch rundt kantene, stemplet husker jeg ikke hvor kommer fra og jeg har hatt på glitterlim....

Deltar i disse utfordringene:

og 
Scrappekammeret # 44 - I siste liten.

Til slutt vil jeg bare ønske allesammen en 

RIKTIG GOD JUL !!!

Juleklem fra Gro


12 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super nydeligt og kreativt
Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie

Dagmar sa...

wow, I love it.
Merry Christmas from snowy Colorado
Dagmar

Frk. Bogstad sa...

WOW ... Gu kor lekkert :)
God Jul til deg og dine ♥
Juleklem

Mette sa...

Helt fantastisk flott!
God Jul♥

Klem Mette

Linda sa...

Åhh, denne var nyyyyydelig!! Så lekkert og dekorativt!

Takk for et kreativt bidrag til Scrappekammeret

Sissel sa...

Fantastisk flott stjerne.
God jul til deg også.
Klem Sissel

Askepott sa...

Jøss - så griselekkert!
Ønsker deg ei fortsatt god jul - og alt godt i det nye året!!

WencheP sa...

WOW - noe så utrolig flott og veldig kreativt! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

LucyCards sa...

ale cudeńko:),bardzo mi się podoba

Grethe sa...

Helt fantastisk! Dette må jeg bare lære meg en gang!

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Papirskreppa sa...

Så flott denne var. Må jo prøves snart. Fin ide :) Tusen takk for at du deltar hos NSHK!

Anette sa...

Ser ikke så veldig lett ut å lage.... men kanskje jeg skal prøve meg, for den ble jo rett og slett utrolig lekker!!!!
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring på Scrappekammeret!
Håper du blir med på vår nye utfordring som kommer på torsdag :)
--klem--