onsdag 7. desember 2011

DT bidrag Anonyme Scrapperer # 34



Da er det igjen tid for en ny utfordring hos Anonyme Scrappere.
Og denne gangen vil vi se julekort/ LO i brunt / rosa eller blått/ brunt.

Her har jeg laget et julekort i brunt og blått.... Et teleskopkort, tutorial finnes HER.
Jeg har brukt passer og Spellbinder dies til ringene.


I den midterste ringen har jeg laget et skrivefelt.


Og denne herlige nissen fant jeg HER... :-)

Gleder meg til å se mange flotte bidrag til utfordringen, så sleng dere med!

Klem, Gro




5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Denne var flott! Herlig motiv og nydelig arbeid! Klem fra Anne-Eddie :)

Bastelfalter sa...

Hallo,
leider kann ich die norwegische Sprache nicht sprechen. Trotzdem muß ich ein "Toll / Wunderschön / Grandios" loswerden.
Dein Werke sind ganz ganz wundervoll und zauberhaft.
Viele Grüße
Bastelfalter

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles nydelig !!
Så flott med brunt og blått sammen.
Likte motivet veldig godt også.Nydelig pyntet.
Klem Kjersti

Carina sa...

Ohhh så fint kort och så roligt att se tomtenissen så väl omhändertagen.
Lycka till i utfodringen.Hoppas på vinst!!

Carina sa...

Ojjj,skrev lite galet.Men du kunde varit med i någon utfodring tycker jag.Det är bara så fint!!