lørdag 8. desember 2012

Ho, ho, ho.....


Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg henger laaaaaaang etter som vanlig.... ;-) Men her er iallefall et julekort som er ferdig..... :-)


Jeg har brukt motiver fra Make it Crafty, skikkelig trivelige nisser spør du meg.... ;-)


Alle motivene er fragelagt med ProMarkers.
Tekststempler fra Kort og Godt og NSS.


Arkene jeg har brukt er fra Panduro, Kort og Godt og Pion Design.


Med dette kortet deltar jeg i denne utfordringen:

I Love ProMarker # 146 - Anything goes.

Ha en strålende dag!

Gro


5 kommentarer:

Sissel sa...

Det var nissene sine det !!
Kjempefint julekort og vakkert med treet som glitrer.
Klem Sissel

Borqna sa...

BRAVO!
GOOD LUCK!

Eva Helen sa...

Super flott!!!! Likte kjempe godt "magebelte" rundt kortet.Helt enig i at den nissene er kjempe kule


Klem Fra Eva Helen

jenny sa...

Fabulous Christmas card, love the santa images......thanks for joining us at I Love Promarkers :)

Jenny xx

Unknown sa...

O wow this is stunning, I love your Santa image and style of your card. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx