onsdag 12. desember 2012

Karameller og Telysestaker


I dag har jeg laget fløtekarameller for første gang i mitt liv, og det ble en stor suksess.... De ble helt perfekte både i smak og konsistens.... :-) ( I all beskjedenhet....)
Jeg har også laget disse telysestakene.


Mmmmm....... Godt! :-)



Her har jeg brukt fetaost glass i to forskjellige størrelser.
Jeg har embosset snøstjerner på glasset med tykt embossingpulver som er helt blankt.
Stemplene jeg har brukt er fra Magnolia.
Jeg så dette et sted på nett og synes det ble utrolig stilig.


Og sånn ser de ut i mørket.... Stemningsfyllt... ;-)
Nå må jeg gå og lage fler...

Ha en flott førjulskveld!

Gro

4 kommentarer:

Lisa Rasmussen sa...

Karamellerne ser meget lækre ud!
Fantastisk smukke fyrfads stager ;O)

Rozzan sa...

Ohh sååå söta lyktor! Och jag tror nog kolorna också är söta:)
Ha det bäst

Lisbet sa...

Lyslyktene ble knallfine. Jeg så de Wenche hadde laget jeg også og etter å ha sett dine må jeg bare prøve meg snart jeg også.
Har jo alt jeg trenger så hva venter jeg på?
Karameller er bare så godt!

Sissel sa...

Nydelig og lekkert, både lykter og karameller, nam...
Klem Sissel