mandag 31. desember 2012

Topp 10 2012



Da har vi jammenimeg kommet til siste dagen i det herrens år 2012 og, fasan som tiden flyr.
Synes ikke det er lenge siden jeg satt her og laget topp 10 for 2011.
Får håpe kreativiteten er på plass i 2013 og..... :-)

Her er iallefall de 10 kortene jeg likte best av mine egne i 2012:

Vil de se mer, klikk HER.

Vil de se mer, klikk HER.

Vil de se mer, klikk HER.

Vil de se mer, klikk HER.

Vil de se mer, klikk HER.

Vil de se mer, klikk HER.



Vil de se mer, klikk HER.

Vil de se mer, klikk HER.

Vil du se mer, klikk HER.


Vil de se mer, klikk HER.

Da gjenstår det bare å ønske dere alle et riktig
GODT NYTT ÅR!!!!!

Gro

11 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot top 10.
Godt Nytår til dig og dine.
Glæder mig til at se flere smukke kreationer fra dig i det nye år.

Ida sa...

Så masse flott å se tilbake på !:))
Godt nytt år!:))
Ida

Regine sa...

Så masse flott!! Godt nytt år :)

Bente sa...

Utrolig vakre kort, gleder meg til å følge deg i 2013 også!

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Klemmer fra Bente

Synnøve sa...

For en fantastisk liste!!!!Du kan jammen det å trylle med papir!! Du er til stor inspirasjon og jeg gleder meg veldig til å se det du lager i 2013 også:) God nyttår til deg og dine:)
klem, Synnøve

Lisa Rasmussen sa...

Fantastisk Top 10 fyldt med fantastisk inspiration.
Rigtig godt nytår ;O)

Askepott sa...

Du har altså så utrolig vakre kort. Gleder meg til å følge bloggen din til neste år også. Stoor nyttårsklem og alt godt i det nye året!!

Rita sa...

Fantastiske kort Gro :-) nydelige alle som en :-) godt nytt år :-) klem Rita

Bente Årstad sa...

Så utrolig flotte alle sammen, gleder meg til å følge deg i året som kommer, klem bente:)

Ida / Little sa...

Fantastisk flotte kreasjoner!! Bryllupskortet er nok favoritten, det er lagret i inspirasjonsboka mi til og med! :)

Godt nyttår! :) klem Ida

Nina Macaulay sa...

ÅH fy søren så mye LEKKERT du har laget i 2012 Gro!
Du bør være stolt av deg selv :O)
Godt Nyttår til deg!
Klem Nina