torsdag 27. desember 2012

Julegaver og ferie!!!


Hvert år lager jeg en liten ting til å ha på treet til søsteren min.....:-)
I år tok jeg litt av! Jeg laget juletrepynt til både bror og søster med bilder av hele slekta på..... ;-)
Her er det besteforeldre, foreldre, søsken og barn.....
Har brukt noen gamle bilder jeg har funnet i gamle album....:-)


Jeg fant en hjertedies med hull i kanten, heklet en kant i disse hullene, limte på bildet og hadde på glitterlim.


På baksiden har jeg stemplet en tekst fra Stempelglede.

Nå gjenstår det bare å se om de havner på treet til neste år.... ;-)
De ble iallefall glad for gaven og gamle bilder er alltid artig.... :-)

Med disse deltar jeg i disse utfordringene:

Kort O'Mania # 76 - Anything goes
og
Card and Scrap # 45 - Lag hva du vil

I dag er min første fridag i julen ( Har faktisk en hel uke ferie!!!! :-) )
Så dette er den første dagen siden lenge før jul at jeg ikke skal på jobb, eller på besøk eller ha besøk, derfor hadde jeg bestemt meg for ikke å gå ut av pysjen i dag..... :-)

Og det har jeg klart, selvom jeg har vært ute i flere timer og måkt snø, og tatt bilder...;-)





Er jo bare litt fasinerende med disse istappene..... :-)

Hobbyrommet mitt har også fått seg en overhaling i dag.... Eller bomberommet som det like gjerne kunne kalles. 



Der var det såååå rotete nå, at jeg kviet meg for å gå inn....... Men nå er det nytt år, nye muligheter og strøkent rom..... enn så lenge.....hihi


Nå skal jeg og pus ta oss en velfortjen pust i bakken.....Sånn ca resten av dagen....:-)
Og vi skal pusle puslespill, for DET er det lenge siden jeg har gjort.... :-)


Pus ser noe skeptisk ut...... ;-)

Ha en fortsatt strålende jul alleihopa!!!!

Gro

4 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er de dog smukkke alle.

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
knusss♥

Bente Årstad sa...

Så nydelig julepynt og en god ide var det, ellers flotte bilder du hadde fått tatt, klem Bente,

Synnøve sa...

Knallfin juletrepynt!!! Utrolig kul idè, Ellen og så så lekre de ble!! Kjempekoselig innlegg med nydelige bilder, og ja, jeg er enig i at pus ser bittelitt skeptisk ut.....:)
Godt nyttår til deg og dine!
klem, Synnøve

Lisbet sa...

Flotte julehjerter du har laget og så nydelig det ble med den heklede kanten rundt. Flotte bilder av vånndråpen og for ett flott hobbyrom du har, ser ut som du har god plass og det er deilig!
Ha en fortsatt fin jul og vil ønske deg ett gost kreativt nytt 2013 år!