mandag 17. desember 2012

Jul igjen... ;-)


Nå henger jeg virkelig etter med bloggingen..... Har en haug med kort jeg ikke har fått lagt ut, men sånn er det vel bare innimellom.... Her kommer iallefall et julekort.
Tutorial finnes HER.


Bildet i midten er fra Kort og Godt, det samme er " juleønsker" stempeler. Den lille nissen fra Panduro, Jeg har beukt kantpunch fra MS rundt selve kortet, og dies fra Marianne design.


Jeg husker ikke hvor dette stempelet kommer fra.... :-)


Blomstene er laget med små punchere som også preger.... Genialt... :-)

Deltar i disse utfordringene:

Papirdokkene # 42 - Vinterglede - Vinterdrøm
Kort O' Mania # 76 - Anything goes.
Picture and Scrap # 45 - Lag hva du vil
og Stampavie and More # 183 - Christmas

Hæppy førjulskveld!

Gro




8 kommentarer:

Anna sa...

WOW!!! så snyggt!!
Kramis

merethe sa...

Nydelig kort :) Stempelet du lurte på er fra North Star Stamps. (Tror jeg i hvartfall)

Monica sa...

Nydelig, og du har brukt min favoritt MS punch. Disse kortene dine er bare lekre, og fargesammensetningen er skjønn.

Anne Bente sa...

Hvor er den dog smuk.

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
knusss♥

Askepott sa...

Bare så utrolig lekkert! Må beundre alle de små detaljene. Du er bare helt rå!

Fortsatt fin førjulstid!

Unknown sa...

Utrolig lekkert kort du har laget Gro :-) og fargesammensetningen var aldeles nydelig!
Takk for at du deltar hos Kort O Mania og riktig God Jul til deg :-)
Klem fra Karin

Kreativelena sa...

Skikkelig lekkert. Likte veldig godt den nostaligiske følesen jeg fikk av dette kortet.. :-)

Jeanette sa...

Rålekkert kort, med en stilig "bretteteknikk" :) Tusen takk for ditt julebidrag til vår alt-er-lov-utfordring hos Kort 'o' mania. Klem Jeanette :)